2015. március 31., kedd

Pozitívságok. =) Ahhoz hogy, meglásd a szivárványt, el kell viselni az esőt.

Anyukámmal a vasárnapi napunk kertészkedéssel telt, életemben először kapáltam meg gereblyéztem, nem egy könnyű fizikai munka, de élveztem csinálni. Kifogjuk füvesíteni az udvart, meg majd sok sok finom zöldséget és gyümölcsöt fogunk ültetgetni. Majd felfogjuk ásni az egész kertet, illetve megpuhítani a földet. Mama biztos büszke lenne ránk. Kérdés, hogy vajon a trágyázás mennyire vegán? Szerintem nem az, de vannak állatkáink :( és nem tudom megakadályozni, hogy ne trágyázzák a földet.Akkor nem is leszek vegánnak minősítve? Lehet, hogy hülyeség. :D De szerintem kipróbálhatnánk emberi ürülékkel is...  :D

"Ahhoz, hogy meglásd a szivárványt, el kell viselni az esőt is."

Persze én se szeretem a nagyon szeles, esős időt. Főleg, hogy tegnap 2 órát áztam az esőbe, ami eléggé brutális volt,mert szakadt. Viszont szeretem,  mikor esik. Szeretem, mert az azt jelenti, hogy keletkezhet a Földben egy új élet. Főleg, ha utána kisüt a napocska is, ezért szeretem a tavaszt is, meg a nyárt. A finom Frissen szedett zöldségnél és gyümölcsnél  nincsen finomabb. :D Mondtam anyunak, hogy vegyünk eperfa magot is, vagy nem tudom minek nevezik, de legyen házi eprünk. Málnánk, meg szőlőnk és diónk van, már csak türelemmel kell várni és kicsit megszeretgetni a bokrokat, fákat hogy szép termést hozzanak. :))

Bagdi Bella Lélekben Hozzád Emelkedem CD-jén hallható dalok szinte mindegyikét megkönnyezem. Én magam sem tudom, miért is pontosan. Tudom nem goth és egyáltalán nem dark de a lelkemnek jólesik hallgatni a mantráit. :D Ma is az önszeretet imáját énekeltem a városban, amiben "Isten" nevét is megemlíti sokszor, gondolom a járókelők mit gondolhattak magukban:. "Ez a lány, milyen vallásos szekta dallal, akar megtéríteni" :D De semmivel, attól, hogy Isten szót használ a némelyik dalaiba az én vallásom szerint Istenek, Energiák stb... /Nem vagyok vallásos még mindig, csak egyedi hitem van/

Ami még  pozitív dolognak számít, hogy valamennyire a darkosabb stílusban jártas a pszichológusnőm, viszont a grufti szóról még nem hallott és a goth-ot azonosította a grufti jellemzőkkel. De felvilágosítottam. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése