2015. október 16., péntek

Gardrób sötét tartalma TAG

Ezt a kihívást Cathreen Misery blogján találtam.

1, Melyik a jelenleg kedvenc ruhadarabod és ékszered? 

Ez a rockabillys jellegű ruha, amit 5 ezerért vettem volna turiba, de 2500 ért ide adta az eladó(pedig nem is alkudtam..:D) talán a sok pillangós nyaklánc közül az egyik, meg egy pentagram a kedvenc ékszerem.

meg ez a fűző és szoknya is nagy kedvenc.
Meg ez is. ^^


2, Melyik a legrégebbi ruhadarabod és miért tartottad meg?


Ez a ruha, még keresztanyukám kismama ruhája volt, általános iskolás korom óta meg van és nagyon szeretem, hogy miért? mert ez is rockabillys jellegű. =) Azért tartottam meg, mert szeretem. :D

3, Ha van, melyik öltözködési kellékhez, milyen emlék társul?

A pentagrammámhoz az, hogy a réges-régi halloween partym alkalmával csak úgy spontán nekem ajándékozta az egyik kedves ismerősöm.


 4, Melyik a kedvenc, mindennapi összeállítás, amiben jól érzed magad/ gyakran öltözöl úgy?  

Igazából nagyon szeretem a feketéket a színekkel vegyíteni. És imádom az egybe ruhákat, így nem is fura hogy nagyon sok fekete egybe ruhám van. Ami mondjuk egy színes harisnyával tök jól néz ki pl ez.


5, Mire vagy büszke, hogy megvan és sikerült megvenni?

Igazából mindegyik ruhámra büszke vagyok, pl a fűzőimre és a fentebb lévő reneszánsz jellegű ruhámra is.


6, Mely ékszereid azok, amik különleges helyen szerepelnek a kedvenc listádon? Ha van, milyen emlékek fűznek hozzá/ hozzájuk?

Volt egy gyűrűm.. 17. születésnapomra kaptam, egy pecsét gyűrű volt fekete szívvel és benne egy kereszttel és elhagytam... (nagy volt rám.. ://) Emlékszem, a goth találkozón is az egyik debrecenin elhagytam és mindenki elment megkeresni.. :) Akkor meg lett, az iskolában valószínű az egyik kukában, mikor kidobtam valamit, lecsúszhatott és később vettem észre... :/// Az a gyűrű én voltam! anyukám meg apukám már elvoltak válva és még is közösen vették nekem, ezért is sajnálom annyira...:/// (már sajnos képem sincs róla..)

A másik, ami meg is van az egy pillangós nyaklánc.
Nem sok látszik belőle sajnos.


7, Van olyan kedvenc öltözködési darabod, ami nem Goth/Dark-os de mégis szereted? Ha igen melyik ez és miért?

Az első kettő fentebb említett Rockabillys jellegű ruhám.


8, Milyen az a kinézet, amit szívesen magadon tudnál, de még nem valósítottad meg? (Ha nem tudod, nem kell képpel illusztrálni)

Volt már vörös hajam, de vörös haj zöld tinccsel, vagy néhány fehér tincs külsőleg. Öltözködésileg, hmm sok steampunkos, viktoriánus és trad gothos ruha. De ilyen látjos gothként is jól érzem magam.


9, Melyik összeállítás szerinted a legdurvább/ hozzád képest legextrémebb öltözék, amit hordhatsz/ tudsz hordani/ szereted is? (Itt sem muszáj a kép, ha nincs ilyen)

Hm Emilie Autumn koncert... :D De helyesbítek, szerettem is. Ez tényleg extrém volt számomra akkor.

A jelenlegi extrémebb szerintem a fűzős viseléses dolgok.


10, Milyen kinézet az, amire negatív véleményt kaptál, esetleg diszkrimináló viselkedéssel szembesültél általa? Mit éreztél és mit gondolsz erről a témáról? (A legkifejtősebb kérdés a végére maradt, igen)

Igazából az Emilie Autumn-os sztájlomat is volt aki, lekurvázta... De az exbarátotól is gyakran megkaptam, amikor a fűzőimet úgy vettem fel, hogy nem vettem alá semmilyen felsőt....

4 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni, örülök, hogy megosztottad. ^^ És szerintem egy fűző nem prűd, csak azért, mert nincs alatta semmi. Ma már az számít cenzúrázásnak, ha épp hogy ki van takarva egy mellbimbó vagy más nemi rész. A teljes pucér nők / férfiak lassan teret hódítanak és visszatérünk a gyökerekhez. Egy fűző alávaló nélkül semmiféle negatívumot nem kéne hogy jelentsen. :)
    Mindenki úgy hordja, ahogy jól érzi magát benne. ^^

    VálaszTörlés
  2. Koszi. H kitolthettem. :)hat igen,szerintem se. .. Csak hat neki ez nem tartozzott az értékrendje közé... :\

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tök jó lett ez a bejegyzésed (is.) :) Gyönyörű ruháid vannak, tök jó a stílusod. :)
    A fűző pedig szép és nőies, akár van alatta póló, akár nincs, az a lényeg Neked mi tetszik miben érzed jól magad. :) És amíg vannak akik olyan ruhát vesznek fel ami túlságosan átlátszik, meg gyártanak és hordanak fehérnemű nagyságú "rövidnadrágokat", addig egy szép fűző miatt meg sem szólalhatnak. :)

    VálaszTörlés
  4. Ooo köszönöm szèpen. :) Ha van kedved te is töltsd ki..:) Hát amúgy igen, de már rájöttem, hogy minden ruhadarabot tudni kell viselni és már felsőkkel sokkal jobban érzem magam egy fűzőben. :)

    VálaszTörlés