2015. március 7., szombat

Díjat kaptam

Kedves Zsú megajándékozott egy blogger díjjal, aminek nagyon örülök. :) Valójában nem tudom,hogy mik is a pontos játékszabályok, de ha jól értelmeztem írnom kell 10 dolgot magamról, válaszolnom kell 10 kérdésre, fel kell tennem 10 kérdést és tovább kell adnom.

Szóval a 10 tény magamról

1. A betegség, amiben szenvedek m ég mindig egy talány, szerintem egy átokról lehet szó, ami kihatott a Szóráth familiára.

2. Ha meghalok Fa akarok lenni

3. Nagyon rosssz gyerek voltam/ vagyok.

4. A hibáimat mindig megbánom, mikor elkövettem őket.

5. Próbálok hinni abban, hogy a pozitív gondolkodás meghozza majd a gyógyulásomat.

6. Embereket szeretnék gyógyítani ingyen, de ahhoz először nekem kéne meggyógyulnom.

7. Sok példaképem van: Teréz anya, Assisi Szent Ferenc, Bagdi Bella, Michael Jackson, Eva Marie Duarthe de peron (Evita), Martin Luther King, és egy kitalált személy: Sora a kaleido star aninémből, meg mondhatni Magdi néni a volt informatika tanárnőm.

8. Szeretnék mindent megtudni a világról.Éget a tudás vágy.

9. Imádom a meséket. ^^ Szerintem a Walt Disney mesékből nagyon sokat lehet tanulni, A mackó testvérek, a Pocahontas dalszövegeiket egyenesen imádom. ^^ Annyira igazak azok a szövegek és szerintem kevesen értik meg igazán, hogy miről is szólnak. Az Egyiptom hercegéről nem is beszélve.

10. Sajnos iszonyú gáz gyerek voltam, zaklattam nővérem osztálytársait, és sokáig féltékeny voltam a nővérem szépségére, míg egy nap rá nem jöttem, hogy ami igazán fontos az a szemnek láthatatlan. =) És szeretném, hogy a régi énemet elfelejtsék és csak az számítson, hogy most ki vagyok.


Zsú kérdései:

Van e véleményed a gyógyszergyártó cégekről?

Ez jó kérdés, mert már párszor megtárgyaltuk levélben, nem igazán szeretném támogatni a gyógyszer gyárakat, ha tehetem mindig a természetes gyógymódokat részesítem előnybe. :)


Egészséges életmód vagy mindegy?

Egyértelműen egészség, tudom hozzá tartozik a rendszeres testmozgás is, amit én nem igazán teszek, de szar kifogás, tudom. :D Azért, mert ha tovább fogyok kétszer is bele férhetek a fűzőimbe. XD Amik már így is nagyok rám. :D


Könyvmoly vagy?

Nem tudom, szeretek olvasni de csak olyan témában amik érdekelnek, kevés regény tud leköteni, valamiért jobban vonzanak a spirituális, ezoterikus, pszichológia könyvek. =)


Van e valami szép emléked a közelmúltból?

Az mindig van, A decemberi Adventin ingyen ölelés a Debreceni főtéren, és az utána való Bagdi Bella koncert, csodás élmény volt. A karácsony is kellemes emlék, meg amikor nem rég az én tempómban az egyik barátnőmmel Nagyerdőztünk. :)


Fantasy vagy Sci-fi?

Talán mind kettő.


Mit gondolsz a vallásról? Van e hited?

Ez egy érdekes kérdés, szerintem jó, ha egy embernek van hite. Csak nem szabad túlzásba vinni, van hitem, amit pillangóizmusnak neveztem el, táplálkozik a Wicca, Buddhista, Khrisna és a vonzás törvényéből.Szerintem sosem volt igazi kérdés, hogy létezik e Isten, mert a választ mindenki magában keresse, a valódi kérdés az, hogy mennyien hallják meg valóban Isten szavát? Kár máshol keresni őt, mert valójában bennünk van. kéne megtalálni Istent mindenben, bár ezek mellet hiszem azt is, hogy minden őselemnek kell lennie egy Istensége is, valójában a Nimfák természet tündérek ugyan, de Szerintem ők a természet istenségei. :)) Hiszen ők teszik szebbé a természetet. Az én Istenem olyan, mint a Beszélgetések Istennel c könyv Istene. :) De persze ha imádkozok, akkor az imám Gaiához is szól, meg a holdanyánk hoz és minden Istenséghez.


Van e valami mániád/perverziód?

Micsoda kérdés ez kérem.... :D Nem tudok róla, bár Pillangó mániás vagyok és ennek a története az MGChez köthető és a legelső? vagy talán második debreceni goth talihoz. Köszönet érte Daray-nak és Kachninak. Most jut eszembe, késve de írok nekik majd hála levelet. 


Szerinted mi történik a halál után?

Tetszik ez a kérdés, a körforgás szerintem csodálatos folyamat. Először is vissza adjuk a testünket a Földanyánknak, utána (belőlem Fa lesz) felkerülünk a Mennyországba és később vissza jövünk a földre, illetve újrareinkarnálódunk. De az újjászületés történhet egy másik dimmenzióba is.


Létezik igaz szerelem és barátság?

Persze, hogy létezik!! Magdi néniék az élő példák erre. :)) (Gyakran szoktam úgy áradozni Tanárnőről, mint ha egy Istenről beszélnék) Én is hiszek az igazszerelemben az ő példájuk miatt is. Szerintem igaz barátság is van, még ha szinte bizonyos szempontból egy barátnőm által minden barátság érdekből történik.


Leszünk barátok? :D :D

Szerintem valamilyen szinten azok vagyunk :D


Akiknek tovább adom:

Sissi
Nallag
Blithe
Dada
Trish
Vévé
Vissza a feladónak ér? :) Zsú 
Anikó



Az én kérdéseim:

1. Mi volt az eddigi legnagyobb őrültséged, amit elkövettél?
2. Van Bakkancslistád? Ha igen, mik szerepelnek rajta?
3. Mi a véleményed a körforgásról?
4. Film vagy könyv?
5. 5 dolog, amit szeretsz magadban!
6. 5 dolog,amit szeretsz a világban!
7. Milyen jó dolog történt ma veled?
8. Ép testben, ép lélek? Igaznak véled az állítást?
9. Van példaképed? Ha igen és publikus ki az?
10. Milyen szuperképességet szeretnél, amivel megmentheted a bolygónkat? :D / Scififantasy xd/

1 megjegyzés:

  1. Jaj szuper hogy kitöltötted :D Tetszenek a vàlaszok ;) A hites dolgot kitudnàm fejteni én is..de telefonrol nehéz lenne :D

    VálaszTörlés