2015. március 20., péntek

Könyvmoly tag

Még Zsúnál láttam, hogy kitöltött egy könyvmoly tagot és most ezt Blithe is megismételte, így én is kedved kaptam hozzá. Ne haragudjatok, hogy "elloptam".

Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?

Igen, még középiskolában egy osztálytársamtól kaptam kölcsön egy könyvet, valami elátkozott címe volt. :D Már nem emlékszem rá, de nagyon megtetszett a sztorija.


Általában, hol olvasol?

Mindenhol, buszon, udvaron, ágyban, Déri múzeum előtt, Főtéren, és már várom a jó időt, hogy a nagyerdőn is olvashassak.


Egyszerre szigorúan csak egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?

Több is, vannak könyvek, amiket elkezdek olvasni és ha meg ismerek valami új könyvet, akkor félre teszem s majd később olvasom


Melyik a kedvenc műfajod?

Most ki fogtok nevetni, de a regényeket annyira nem szeretem tisztelet a kivételnek(Tonya Hurley-Szellemlány), de nem ítélem el őket, mert vannak jók is, csak én valamiért azokat a könyveket szeretem, amik a személyiségem fejlődését szolgálják. Így tehát kedvenc műfajaim: A filozofikus elgondolkodtató művek, a Pszichológia és az ezoterikus és tudományos, spirituális  könyvek. És nagyon szeretem a verses köteteket!


Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál el?

Nem hiszem, nincsen. Mindenben lehet jót alkotni.


Van kedvenc könyved?

Már hogy a viharba ne lenne. Neale Donald Walsch-Beszélgetések Istennel, Thom Hurtmann-Az ősi napfény végórái, Louise L Hay- Éld az életed, Horváth Andrea- Angyalok tánca, Müller Péter-Szeretettkönyv, Bagdy Emőke-Hogyan lehetnénk boldogabbak?, Exupery- A kisherceg


A könyvtári, vagy saját könyveket szereted jobban?

Saját, azt bármikor újra tudom olvasni.


Jelenleg mit olvasol?

Neale Donald Walsch- Beszélgetések Istennel sokadjára, közben még a Wiccáról kezdőknek c könyvet is Thea Sabin-tól.


Hol veszed a könyveidet?

Inkább kapni szoktam őket, de van hogy az alexandrában, ha akciók vannak, meg antikváriumban.


Előrendeltél már valaha könyvet?

Nem, még soha.


Hány könyvet veszel havonta?

Nem szoktam sajna havonta könyveket venni. :/// Általában a könyveket kölcsön kapom.


Mit gondolsz, az antikvár könyvekről?

Szeretem őket.


Egymás mellet tartod a más elolvasott és a még nem olvasott könyveidet?

Igen.


Az összes könyvet elakarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?

Mindenképp, majd ha egy kettőre rávisz a lélek. :)


Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, hogy soha az életben nem fogod elolvasni őket?

Egyszer majd úgy is elolvasom. :)


Adományoztál már könyvet?

Nem még, de majd fogok.


Volt már könyvstopod?

Van is. :D Egy orosz könyv, a címe Ember és Állat, tudományos könyv, inkább biológusoknak ajánlanám, de érdekes. :)


Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?

Nem, épp ellenkezőleg, igen csak kevés, de ha sok pénzem lenne felvásárolnám az összes könyves boltot. :)



2 megjegyzés:

  1. Te jó ég,dehogy baj hogy elvetted :D Nyugodtan, én csak örülök (:
    S amúgy nem olyan kiakasztó,hogy regényeket nem olvasol; kinek ez,kinek az. Amúgy a személyiség fejlesztő,meg ezoterikus könyveket én is kedvelem,a baj csak az hogy ezekből a mai világban nehéz jót kifogni. =/ Szóval ami hiteles.

    VálaszTörlés
  2. Igen, sajnos ez így van. Viszont a sors engem eddig csoda módon csak olyan hiteles könyvekkel hozott össze. :D

    VálaszTörlés