2015. február 16., hétfő

Ha boldogságot akarsz, ültess el boldogság magot! :))

Valójában ez egy Bagdi Bella szám részlete. De mivel most találtam egy új és konkrét célt, ami valamennyire kapcsolódik ehhez a dal részlethez, úgy gondoltam éppen ideális cím lesz a bejegyzésemnek.

Amúgy ez a részlet az "Adj egy álmot ajándékba" című dalban található.

Mivel a boldogságprogram e havi témája a célok, így roppant örültem, hogy tegnap  született egy új célom is, ami nem más, mint a  magok.
A legelső Bella koncertemen már ültettünk el boldogság magokat a szívünkbe, most azonban a magokat úgy értem, mint olyan "eszköz", ami táplál minket. Mivel anyukám meg a családom többi tagja szerint drága a vegán étkezés, ezért a tegnapi 3. vegetáriánus/vegán találkozón megfogant az ötlet bennem, hogy veszek majd sok magot meg palántát és ültetek a kertbe sok zöldséget, megtermelem magamnak az ételt Így nem is lesz olyan drága! :) Bár a kertben így is megtalálható már paradicsom, paprika, uborka, krumpli, tök, paszuly, szőlő, málna, dió, persze idény szerint. De szeretnék téli idény dolgokat is a kertbe, mint pl cékla, káposzta, répa. És meg is fogom valósítani! Ha már lesz saját keresetem, akkor mindenféleképpen akarok venni egy szép nagy kertes házat, ahol kertészkedhetek mindenféle gyógynövényeket ültetnék, meg sok finom zöldséget, gyümölcsöt. Abból gazdálkodnék. Jó lenne ide Debrecen környékén egy hasonló biofalut létrehozni, mint pl Krishna völgy. És tudom.... minden csak rajtunk áll! :))
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése