2015. február 10., kedd

Célok kitűzése és elérése.

Ezek a javaslatok a 10 hónapos INGYENES Boldogságprogram részét képezik. Bővebben a programról itt olvashatsz: www.jobbveledavilag.hu/boldogságprogram

A februári téma az a célokról szól. Bocsánat, hogy most írok erről, mikor már a klubtalálkozó vagy két hete volt. Fontos, hogy az embernek legyenek céljai, nekem régen egy barátnőm mindig azt mondta, hogy "Akinek nincsenek céljai, semmije sincsen." Akkoriban nekem nagyon sok célom volt. Igazából az jutott eszembe, amikor megismertem a kaleido star animét. Lehet, hogy butaságnak fogjátok gondolni, de nekem az az anime erőt adott. Sora, aki mindent megtett a céljai elérése miatt és el is érte. Butaság ugyan, de általánosban piszok rossz tanuló voltam, és az anime első része után jöttem rá, hogy ha van egy célom küzdjek érte, így mikor középiskolába felvettek elhatároztam, hogy már pedig elkezdek tanulni és akkor... akkor jöttem rá arra, hogy tanulni és tudni milyen nagyon jó dolog. Mivel kapcsolatban állíthatunk fel célokat? Szinte bármivel kapcsolatban, legyen akár egészség,  munka, vagy akár párkapcsolattal és családdal kapcsolatos cél. Nekem igazából, amin dolgoznom kell (talán én vagyok az egyetlen, aki túl sok személyes információt oszt meg a blogjában..) Az az önbizalom növelés, ami általában meg van, csak utána mindig történik valami, ami miatt elfelejtem. Azt akarom, hogy az állapot örökké tartson és ne legyenek hullám völgyek. A másik hmm párkapcsolat, ez csak azért nehéz nekem, mert félek egy kapcsolattól, így le kell küzdenem a félelmeimet, de menni fog, mert megcsinálom. A harmadik elkezdeni azt az igazi, nagybetűs életet. Vagy is fel kell végre nőnöm. :D A céljaim már megvannak, már csak taktikákat kell kieszelnem azzal kapcsolatban, hogy el is érjem őket. Ma gondolkodtam és lehet el kéne mennem a viasat műsorában, a "meztelenül is szép vagyok"-ba :DNa jó, csak vicceltem, de lehet jót tenne tényleg. :D
Hiszem azt, hogy valójában mindent elérhetünk, amit szeretnénk, ha persze teszünk érte. A programon résztvevők közül mindenki egy jobb életre vágyik, hálás vagyok a programnak, mert nagyon jó dolgokat tanulunk itt és nem baj, mint egy nem régebbi bejegyzésemben írtam, hogy vannak akiknek tanulni kell a boldogság folyamatot. Mindannyian képesek vagyunk rá, a kudarcok miatt sem szabad megtörnünk, mert azokból is tanulhatunk! /Képes vagy rá, hogy elérd az álmaid/ Bagdi Bella szavaival élve.
Taktika:
Írd fel a céljaidat, külön lapra az egészséggel, munkával, párkapcsolattal kapcsolatosan. És bontsd őket részekre, és írd meg mit kell ahhoz tenned, hogy elérd azokat. Tervezem ezt én is megtenni, és remélhetőleg, mikor vége lesz a 10 hónapnak Megtörhetetlen leszek! :))
Szép Estét! és ne feledjétek.... Jobb Veletek A Világ!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése