2015. szeptember 5., szombat

Kedves Wikka, szia =)

Ezek a gyakorlatok a 10 hónapos INGYENES Boldogságprogram részét képezik:www.boldogsagprogram.hu

Újra indult a boldogságprogram. Most már másod évesként a programban próbálom a feladatokat mindennap elvégezni, megcsinálni. Mert ezek mind a javamat szolgálják. Újra ha szeptember, akkor hála adás. Most ténylegesen vezetek hála naplót, ahova leírom minden reggel és este hogy miért vagyok hálás. A mai feladat egy levél.. Még pedig a hála levél saját magunknak. Megosztom veletek. Nagyon nem volt könnyű feladat.

Réges-régen nem álltunk túl közel egymáshoz, de szerencsére megváltozott a helyzet. Megváltozott, mert változtatni akartál a sorsunkon. Köszönöm, ezért is hálás vagyok. Mindig ott voltam veled a nehéz pillanatokban is, láttam milyen voltál és hová fejlődtél. Büszke vagyok rád, mert ha bár nem sokan látják sajnos a törekvéseidet ÉN tudom -mert minden lépésednél ott vagyok- hogy egy erős ember vagy! Néha feladnád, de a rossz napok után újra próbálod. Hálás vagyok neked, amiért segítőkész vagy és sosem felejtem el, mikor pénz helyett ölelést adtál egy idegen asszonynak. -A legnagyobb kincsed adtad neki oda, a szeretetedet.- Hálás vagyok neked, mert a Dir En Grey koncerten letudtad küzdeni a "rendellenességedet". Tudom, hogy nagyon rossz volt, de megcsináltad, képes voltál rá! Hálás vagyok, mert tisztában vagy a hibáiddal és képes vagy bocsánatot kérni, változtatni és jóvá tenni. Nem vagy te rossz ember Wikka... csak intenzívebben éled meg az érzelmeidet. Hálás vagyok neked azért is mert bár a matekkal neked is voltak problémáid, még is amit értettél abból korrepetáltál. Köszönöm. A magyarról nem is beszélve. Tanultál, rájöttél, megértetted, hogy tanulni jó és leérettségiztél szép eredménnyel. Hálás vagyok, mert megcsináltad! Köszönöm neked, hogy te is hozzá járulsz, hogy jobb legyen ez a világ és tudod mit? Mindenki követ el hibát, senki se tökéletes és én SZERETLEK. Köszönöm, hogy létezel, hogy vagy nekem és hogy én te vagyok! Hálás vagyok.

Egy belső hang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése