2015. szeptember 2., szerda

Huang Si Ting - Freedom

Mert van nekem egy kedvenc Buddhista mantrám (bár nagyon sok van, ami kedves a számomra), ami nem más mint az OM MANI PADME HUM. Több jelentése is van, de ami számomra a legszebb jelentéssel bíró az az "ÁLDÁS MINDEN ÉRZŐLÉNYRE" Sokféleképpen lehet énekelni, mantrázni, feldolgozni egy
mantrát, de számomra Huang Siting feldolgozása a legcsodálatosabb, amit valaha is hallottam, illetve feldolgozva. Mert amellett, hogy megszólal benne a kedvenc mantrám, még egy csoda szép dal is született. Ebből a dalból árad a nyugalom, a béke és a szeretet.


Valójában úgy találtam rá erre a feldolgozásra, hogy egyik barátnőm megtalálta a kínai verzióját az om mani padme hum mantrának, na meghallgattam és nagyon tetszett, mert pörgősebb volt sokkal de sajnos csak kevés kb 1:30 perces részlet volt belőle, így hát azt szerettem volna megkeresni, hosszabb verzióban, meg hát az eredetit.És akkor találtam rá erre, ami szerintem az eredeti verziója, ami bár lassú de csodaszép. Mikor hallgatom olyan szinten megszáll a lelki béke és a nyugalom, szerintem nagyon nagy ereje van ennek a dalnak. A szövege is nagyon csodálatos, mert tényleg nem csak a mantrát ismételgeti benne, hanem szerintem lehet úgy is értelmezni, hogy elénekli magát a mantra történetét is. De ha meghallgatjátok, szerintem ti is átérzitek majd. Minden esetre kíváncsi leszek a ti véleményetekre.


Ha régebben még jól olvastam, akkor Huang Si Ting egy Buddhista énekesnő. Régebben több dalt is meghallgattam tőle és ha jól emlékszem több mantrás feldolgozása is van, vagy ha az nem is, de spirituális dolgokról énekelhet. Le akartam fordítani a dalt, de sajnos mindig elfelejtődött. Így be rakom a dalt angol felirattal is, hogy ti is megértsétek.





képforrása: http://spiritualnetworks.com/photo/36284/lotus-om-mani-padme-hum/

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon gyönyörű :) Eddig még nem is ismertem az énekesnőt, csodálatos hangja van. Utána is nézek kicsit jobban!
    Bár a Buddhizmusban nem mozgok otthonosan, nagyon érdekel és köszönöm, hogy gazdagítottad a tudásomat c:

    VálaszTörlés