2015. szeptember 14., hétfő

Darkling TAG

Kedves Annie kihívott erre a TAG-re, így hát gondoltam miért is ne kitöltöm én is :D

1, Mi a kedvenc illatgyertyád?

Igazából én is inkább fűstölőket használok és azokból nem tudom miért de a Rose fogott meg Vagy is mindig pont véletlen olyanba nyúltam bele és leragadtam nála. De még azokat a fűstölőket is szeretem, amiket mantra meditációkor szokott gyújtani a volt Tanárnőm, akivel elvileg már letegeződtünk. 

2, Van kedvenc könyved?

Erre a kérdésre kapásból rá vágnám megint, hogy a Beszélgetések Istennel Neal-től meg a többi ezoterikus vagy környezetvédelmi könyv. De nem rég jutott eszembe, hogy nekem nagy kedvencem a Exupéry-től A kis herceg meg nagyon tetszett egy-két kötelező olvasmány is a suliból pl Az embertragédiája Madách-tól meg Nem tudom, hogy kiírta de olvastam és nagyon tetszett az Emlékek Őre, ami olyan sziten kapcsolódik az előzőhöz, hogy amikor tanultunk róla a 12. színről kajak az emlékek őre jutott az eszembe, mert hasonló. Újra kéne olvasnom. Szóval rájöttem, hogy én szeretem a Fantasyt is XD


3, Tea vagy kávé?

Csapvíz :D na jó nagyon ritkán tea.


4, Mi a kedvenc rúzsmárkád és -színed?

Igazából egy van, ami nem biztos hogy vegán, még ha azt is írják valahol, hogy az essence az és piros. De néha ajakápoló és feketesemcerúza kombót használok, hasonlóan, mint Annie, bár az én szám gyakran piros. ://


5, Mi a kedvenc parfümöd?

Vanilliás illatú / majdnem ízűt írtam./

6, Bele vagy zúgva valamelyik hírességbe? 

Régen nagyon nagy plátói szerelmem volt Bartók Krisztián, mert két nagyon dárkos/gótos klipje volt és mert jó pasinak tartottam. Johnny Depp, Ákos szerintem tök jók, imádom őket. Meg Einstein is jó pasi volt.


7, Ha nem hordhatnál feketét, mit választanál helyette?

Így is sok színt hordok, de zöld vagy lila bár inkább zöld, az a kedvenc színem. Tudom, tudom minden marha zöldre vágyik. :D


8, Ha megváltoztathatnád a neved egy sztereotipikus goth névre, mi lenne az?

Uhh régen a Van Helsingből egyszer Le Aleira-ztak bár lehet rosszul írtam, így a szkájpnevem innen van. Meg voltak azok a név generátorok és már nem emlékszem mi jött ki akkor, de biztos lenne benne valami pillangós. A Dark Angel és társai már eléggé elcsépeltek és inkább akkor lennék magyarosítva Fekete pillangó. Nem túl dárk, de ez van. Amúgy szeretem a nevem, csak a becézését nem. Szóval hívjatok Wikkának. köszi.


9, Mi a három legtutibb tipped a nyári hőség ellen?

Ne akarjatok atomtrúgótok lenni, és vegyetek fel fehéret na meg igyatok sokat.


10, Melyik dal az, ami mindig boldoggá tesz (nem kell feltétlenül gothnak lennie)?

Nagyon nem gót, de Enigma-Return to Innocence bárhol, bármikor.


11, Űzöl valamilyen művészetet?

Öööö nem. Blogolok és nagyon ritkán, ha megszáll az ihlet születik valami versféleség.


12, Ha lenne egy bögréd, csak neked szóló felirattal, mi állna rajta?

Szerintem egyszerűen csak egy pillangó felírat.


13, Mi az első számú nem-goth hobbid?

Boldogságprogramrajárásésmeditálás. Jah, hogy ez már kettő volt. hupsz


14, Ha természetfeletti lény lehetnél, mi lennél?

Nem, nem pillangó az nem természetfeletti. Szóval leginkább valami DruidásNymfaElf


 15, Milyen, horrorfilmekben szereplő szuperképességet szeretnél?


Asztrális kivetülés, bár nem tudom mennyire van ilyen a horror filmekben.


16, Magabiztosnak érzed magad, ha más gothokkal vagy dark emberekkel érintkezel? Miért/miért nem?

Nem igazán. Lehet picit paranoiás vagyok, de mindig olyan érzésem van hogy kinéznek, hogy nem vagyok oda való/oda illő :S  mert fura vagyok és a tavalyi debreceni goth talin sok mindenkit megöleltem. Persze megkérdeztem őket először, hogy megölelhetem e. :D


17, Mi a fontosabb a kinézetben, a haj vagy a smink?

Próbálok kevesebbet sminkelni, hogy ezzel is hirdessem a természetes szépséget, de ha jól felöltözök és nincs rajtam smink, muszáj hogy valamennyire kisminkeljem magam, mert akkor nem érzem kellőnek az összhatást. De a hajamat is igyekszem mindig jól megcsinálni. Szóval mindkettő.


18, Mi az, amiből azt kívánod, bárcsak több lenne a szubkultúrában?

Elfogadás. Jó, tisztelet a kivételnek. Úgy értem, hogy elfogadni a másikat olyannak amilyen és nem ledivatgótozni, ha kicsit másabb és eltérő, mert divatból nem lehet szeretni semmit szerintem. Tudom, ezeken vitatkozhatnák sokat de nincs értelme. Mert mint régebben is írtam, egyedül az adott személy tudhatja hogy mit és hogyan érez a szubkultúrával kapcsolatban más nem lát a fejébe és a hogy régen egy volt MGC-s tag mondta: "Mindenki az, aminek érzi magát". Ha rózsaszín van rajta akkor is.


19, Megosztanál egy zavarba ejtő történetet, ami a sötétségedhez kapcsolódik?

Amikor az Emilie Autumn-es sminkemet le Lady Gagázták. Az eléggé zavarba ejtő volt a számomra.



20, Barkácsolsz?

Nem vagyok kreatív.



Írd le pár mondatban a tökéletes esküvőt!

Régen láttam youtube-on egy goth esküvőt, ami azért tetszett mert egy kriptában fogadtak örök hűséget egymásnak. Akkor kis babybat-ként én is kriptában akartam volna megházasodni. Most már egy erdőben szeretnék valami szép zöldes viktoriánus ruhában és a menyecske ruhám meg majd valami ókori görög istennős lenne. Kibasznék a hús evőkkel,mert csak vega/vegán menű lenne zenének meg mindenféle táncolható rock muzsika sok sok horrorpunkkal meg pszichobillyvel.




Igaz vagy hamis?

Szeretem a romantikus filmeket. 


-Igaz / szégyen és gyalázat/ de a filmekben mindig olyan sorsszerű a találkozások az így jártam anyátokkal-ban meg is sirattam, mikor végre Tedd tényleg megtalálta azt, akit mindig is keresett.

MINDIG lemosom a sminkemet lefekvés előtt. -Hamis. Van, amikor lusta vagyok.

Plüssökkel alszom- Hamis. Anyummal minden este filmezünk és bealszunk rajta.

Nem-fekete pizsamám van - Nagyon igaz.

A mai napig hallgatok olyan fiúbandát, ami évekkel ezelőtt feloszlott.- Igaz. Leginkább a Bonanza Banzai ilyen.

Andrew Eldritch túl van hype-olva. - hype ez mit jelent? :O

Nem szeretem a vámpírokat. Hamis, anyummal imádjuk a vámpíros filmeket.

Nem szeretem a klubokat.- Hamis. Csak sajnos ilyen dárkos féleség nincsen itten.

Goth/dark/alternatív emberke a párom.- Hamis. Nincsen párom és örülnék ha ilyesmi lenne, de erre kicsi az esély.

Elájulok a vértől. -Hamis

Előbb ájulok el egy póktól minthogy háziállatként tartsam.- Hamis, én még megvédem őket a fürdőszobában is a fulladástól, azóta az egyik már szépen megnőtt és pancsizás közbe mindig meglátogat. :D

Nem szeretem a szellemjárta házakat- Hamis. Dehogy is nem szeretném még ha félnék is, de sajna Debrecenben nem igazán tudok ilyen helyekről.

Mindig áttúrom a Claire's/H&M/DarkRaven Asylum kiárusítás részlegét.- Hamis. Én max háda, de amúgy meg turi.

Sosem olvastam a Drakulát.- Igaz ://

Szerintem a "Bela Lugosi's dead" egy túl hosszú és unalmas dal.- Igaz. Ne haragudjatok, hogy ezt mondom de régen mikor hallgattam nagyon nem fogott meg... :S


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése