2015. december 14., hétfő

A harmadik goth kihívás- 21-25. kérdésig

21.Hogy fest a DIY-tennivaló listád? Milyen DIY anyagokat, hozzávalókat nem használtál még fel?


Mivel a karácsonyi ajándékozás-os Facebook esemény által próbáltam meg életemben először kreatívkodni, így még sok sok anyag van, ami kimaradt. Pl van egy narancssárga cipzár, amiből valószínűleg majd nyakláncot fogok alkotni magamnak fekete szalaggal.


22. Melyik a legbugyutább tanács, amit a goth léttel kapcsolatban hallottál? Írj pár hasznosat is!

Nem emlékszem, hogy lett  volna ilyen.  Hasznos tanácsot talán az előző bejegyzésemben írtam néhányat, bár a kérdés az nem teljesen ez volt, de hasonló. Amit még hozzá fűznék az talán a ne pózolj temetőben. Szeretjük azt a helyet, vonz, van benne valami misztikus, de nem leszel attól trúbb, hogy temetőben pózolgatsz. Viszont a temetőről való képek készítése nem gáz! Azokat küldheted is privátba. 



23. Írj arról a gyűjteményedről, aminek köze van a goth szubkultúrához! Mivel szeretnéd még bővíteni? 
Melyek a kedvenc darabjaid?


Gyűjtemény. Most írhatnám azt, hogy a fűzőket gyűjtöm, mert régebben több volt, csak ugye exem miatt eladogattam őket. Azóta azért szereztem be két fekete fűzőt, de közel se nevezném gyűjteménynek két darabbal. Nem közvetlen, csak közvetetten talán még ide sorolhatnám a vintage holmikat. Úgy értem kiegészítőket és azokból is többet szeretnék.


24. Írj egy listát a goth példaképeidről. Kik ők és miért inspirálnak?


Sok példaképem van, bár nem a goth kategóriában. Ha már a goth szubkultúra háza táján kell keresgélnem inspiráló embereket akkor:

Emilie Autum, mert csodálatosan szépen hegedül és a dalok, amiket alkot egy másik világba varázsol, mikor hallgatom és némelyik szerintem kifejezetten pozitív üzenetet hordoz.

Anna Varney, mert a fájdalmai között én reményt találok.Erőt ad.

Robert Smith, mert  lenyűgöző a hangja. Imádom. Jó kedvem lesz, ha hallhatom.


25. Írd le egy napi sminkes rutinodat! Milyen márkákat használsz?


Egy év vegánság után azért még is maradok vegán kozmetikai termékeknél, így az Alverde márkájú szemceruza és szemhéjpúdert szoktam használni. Nem teljesen vegán, de van egy piros Essence márkájú rúzsom, amit az egyik barátnőmtől kaptam. Gyakran használom azt is. 
Szóval először is megmosom az arcom, nagyon ritkán folyékony alapozót teszek rá (ami szintén Alverdés) hintőporral púderezem, ez is ritka mert az orrom mindig piros, mert nem tudom miért télen-nyáron-tavasszal-ősszel mindig fújom az orromat és nem vagyok allergiás meg beteg sem.  Kihúzom a szempilláim tövét fekete szemceruzával, valamikor kicsit cicásabbra, fekete szemhéjpúderrel meg végig megyek azon a vonalon. Alul is először a porral megyek végig rajta, utána szemceruzával mert így nem folyik le. A végén meg valamikor piros rúzs. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése