2015. június 18., csütörtök

Találd meg önmagadban a tehetséget! :)


A világon számtalan olyan művészeti ág létezik, amiben egy ember megtalálhatja önmagát. Nagyon sok olyan ismerősöm van, akiknek az írás a szenvedélye. Itt most mindegy, hogy mit ír. Van, aki szeret novellát, illetve regényt és verseket írni. Nem is egy ismerősöm/ barátom dolgozik a saját könyvén. Van, aki szeret blogolni és bloggerként tevékenykedni. Már az is egy tehetség szerintem, hogy színvonalas blogot tudjon létre hozni valaki.
Az érzelmeink legjobb kifejező eszköze a kreativitás. Honnan tudod, hogy nem vagy tehetséges valamiben, ha még ki sem próbáltad? Ha az egyik nem jön be, majd jön a másik. Itt bármilyen művészeti irányzatot ki próbálhatsz és találd meg a számodra legközelebb álló és legideálisabb tevékenységet. Ahogy az egyik barátnőm mondaná: "Olyan nincs, hogy valaki ne lenne tehetséges semmiben"- ezt nekem is direkt azért mondta, mert én is így éreztem, hogy nincs tehetségem, semmiben sem vagyok jó. Ő erre azt válaszolta, hogy embereket boldoggá tudok tenni, ez az én tehetségem.

Mások a képzőművészeti irányzatban tevékenykednek. Rajzolnak, Festenek és csodákat hoznak létre.

Persze, minden egyes művészet által létrehozott maradandó alkotás csodának minősül. És ott van a zene.... Egy saját szerzeményt létrehozása is nagy odafigyelést és összpontosítást igényel, és még is örömujjongásba kezd a fülünk, hogy ha egy-egy olyan dallamot hallhat, ami a mennyek országába repíti. Az egyik barátnőm például egyik születésnapjára pár éve, kapott tőlünk egy hegedűt. Nagyon régóta szeretett volna hegedülni megtanulni és hivatalos tanár nélkül, saját magától kezdett el játszani a hangszeren. Egy másik barátom, aki nagyon sok oldalú tehetség csellózik, zongorázni is tud, még hegedülni is.

Sőt ha ezek a hétköznapibb művészeti irányzatok nem jönnek be, még meg tanulhatsz decoupage-zsolni is. A pillanatokat is megörökítheted csodás képekkel. :)

De, mint az én esetemben, lehetnek teljesen hétköznapi dolgok is a tehetségünk forrásai.Például ha jól megtudjuk nevettetni az embereket, ha hitelesen előtudjuk adni magunkat egy adott témával kapcsolatban. Talán Debrecen "hírességeit" sokan ismerik, ismertebb nevükön Dolly Rambó és 4 Oktáv. Az utóbbi ismerős lehet a megasztárból ( Neem,egyáltalán nem bántásként akarok róluk írni). Szóval az Ő tehetségük is picit eltér a hétköznapibb kategóriától. Viszont, amit csinálnak szerintem jó. (Most lehet majd fikázni engem is) Jó, mert megnevetett. Jó, mert előtudják adni magukat. És jó, mert bár tényleg tudják, hogy "olyan értelemben igazi tehetségük nincsen", még is szeretik azt, amit csinálnak.És valójában itt ez a legfontosabb, hogy szeresd az alkotás minden egyes  pillanatát.

Próbáld ki, és ha élvezed és úgy érzed jó vagy benne, ne hagyd abba és csináld! Hagyj és adj valami maradandót a világba magadból! Alkoss egy csodát és fejezd ki önmagadat és add ki magadból a felgyülemlett feszültséget. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése