2016. február 10., szerda

14. Top 5 Nox Arcana

A Nox Arcana-t még középiskolás koromban, 9.-10.-ben ismertem meg. Már akkor is nagyon magával ragadott az egész kis sötét horrorisztikus már-már horrorfilmbe illő világa. Csodaszép és különleges a hangszerezése, egyben misztikus és elgondolkodtató. Nagyon szeretem. Ami a legjobb, hogy anyukámnak is tetszik, amúgy is horror fanatikusak vagyunk együtt..

1. Carol of the bells
Ezt még tavaly ismertem meg, de egyértelmű hogy ez áll az első helyen. Anyukámnak is mutattam idén és állandóan ezt hallgatja. Amit tudni kell az az, hogy a "reszkessetek betörők"-ben hallottam először ezt a kórusdalt és addig addig kerestem, amíg meg nem találtam és ami még jobb, hogy ez van "dark-os" verzióban is a Nox Arcana által.

2. A Dream within a dream
Talán ez volt az első szám, amit hallottam és megfogott. Ha jól tudom ez a szám Poenak az "Álom az álomban" című versét dolgozza fel. (Kedvenc vers)

3. Veni Veni Emmanuel
Erre szintén tavaly decemberben találtam rá, akkor ismertem meg ennek a számnak is az eredeti verzióját. 

4. Lullaby
Szerintem nagyon különleges az, hogy amit el akartak érni hatást azt szerintem sikerült is.

5. Panora's box
Talán mindannyian ismerjük a Pandora szelencéjéhez tartozó legendát. Nagyon nehéz volt kiválasztani 5 számot, mert szinte lehetetlen. Hiszen mindegyik más-más miatt érinti meg az embert. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése