2015. május 31., vasárnap

Liebster Blog Award


Elég sokan kihívtak, és megpróbálok mindenki kérdésére válaszolni is! :))

Szóval először 10 dolog magamról.

1. Ha a lelke megfog egy embernek szeretni tudom nemtől függetlenül.
2. Néha skizofrén jelleg vagyok, ez a dipólus meg van bennem, hogy egyszer szeretem magam, máskor meg utálom.
 3. Törekszem a boldog és harmonikus életre.
 4. Félek a bohócoktól és a siklóktól, kígyóktól. A Balatont is kerülöm miattuk.
 5. Gyakran vagyok rosszul és még az orvosok sem tudják megmondani, hogy mitől és mi a bajom.
 6. Vicces vagyok, fákat ölelgetek, növényekkel beszélgetek és ha valakinek rossz kedve van az utcán és meglát engem a hülyeségemmel, biztos jókat nevet rajtam. Legalább jobb kedvre derítettem. :D
7. Szeretek énekelni az utcán
8. Megakarok tanulni meditálni.
9. Nagyon rossz gyerek voltam és rosszul is tanultam általánosban.
10. Néha hisztis vagyok. :D



Mások kérdései:

Bloody Vampire kérdései:

1. Van példaképed? És ha igen, ki az?
- Igen, de több is: Marie Eva Duarte de Peron, Teréz anya, Martin Luther King, Michael Jackson,Magdinéni (Tanárnőm volt) és egy kitalált szereplő Sora a kaleido strar animéből.

2. Mi a véleményed a rasszizmusról?
- Nem szeretem. Minden ember testvér. Ugyan az a vér folyik az ereikbe, mint mindenki másnak. Nem kéne, hogy valakit a neme, bőre színe, vallása vagy identitása miatt gyűlöljenek. Mindenhol vannak rossz emberek és nem kell mindenkit egy kalap alá venni és általánosítani a többivel.

3.  Kedvenc festőd?
- Victoria Frances és Sarvador Dali, Da Vinci is jókat festett.

4.  Melyik évszak illik legjobban a személyiségedhez?
- Mivel a személyiségem is eléggé sok színű, így minden évszakot idesorolnék. Bár nyári gyerek vagyok és nyáron mindig Victorian piknik hangulatom van. :D

5.  Mi a véleményed a drogokról? Kipróbáltál már valamit?
- Nem, és nem is fogok. A füvezést egyszer kipróbálnám, de amúgy mást nem. Viszont más értelembe, nem gáz. Sőt. :D Mivel a gyógynövényeket is hivatalosan drognak nevezik.

6.  Hogy jössz ki a veled ellentétes nézeteket valló emberekkel?
- Néha vitatkozás lesz a nézet cserélésben, viszont leállni vitatkozni is felesleges, mert minden relatív.

7. Ha egy napig legálisan lehetne gyilkolni, élnél vele?
-Régen bérgyilkos akartam lenni. XD. Na jó nem.

8.  Mit gondolsz az öngyilkosságról?
 - Sokan nem fognak velem egyetérteni, de valójában bátorságnak tartom. Sokan csak dobálóznak vele és csak kevesen vannak azok, akik valójában megteszik. Másrészt meg, kell lennie egy másik útnak.

9.  Hiszel a szellemekben?
-Igen.

10. Van valami titkos félelmed?
- Hogy élve eltemetnek.


Láng Anikó kérdései:

1. Mi a legkorábbi emléked az életedből?
- Kis koromban Tiszadadán laktunk és vagy az, hogy a nyári konyhában hurkát eszek. (pfúúj vegaság ezerrel) vagy az, hogy egy részeg ember a kerítésen át pisilt a kertünkben. xD

2. Mi volt az első rock/dark/alternative zene, amit hallottál? Milyennek találtad, mit gondoltál róla?
- Nem tudom, hogy a legelső melyik volt. Azt tudom, hogy a Beatles-el kezdtem a rock korszakomat, a The Cure-t sokáig nem szerettem (Nem tudom miért). A  Depech Mode lehetett talán mégpedig az enjoy silenc, jó bár szinti pop, de talán bele illik ebbe a kategóriába.

3. Mutasd meg az egyik alkotásodat! Ékszer, rajz, festmény, vers, történet, bármi lehet.
- Ne gondoljatok depressziósnak vagy ilyesmi, de a legelső versem kicsit emóra sikeredett, akkor még kicsit depisebb voltam. ( Egy pozitív verset írtam életemben eddig, azt felraktam már ide blogba.) Szóval nagyon-nagyon régen írtam:

"Meghaltam, hulla vagyok,
Nem élek többé.
Megöltem magam,
Mikor megtudtam mit tettél.
Pengét vettem kezembe,
S elvágtam az erem.
Földön fekve vártam,
Hogy eljöjjön a végzetem.
Vérem már kifolyt,
Élet már nincs bennem.
Így  halálom lelhettem,
Egy szomorú végzetben." 

4. Mi a legzavaróbb tulajdonság benned?
- Önmagam elfogadása, a hisztijeim, hogy hiába törekszem pozitív gondolkodásra, van amikor feladnám, mert nem látom, hogy használna...( rosszulléteimben)

5.  Ki a kedvenc Youtube-osod?
 - Cherry Dollface. Inkáb Pszichobillys ruha, smink, ilyesmi :D

6.  Mi lenne számodra az álommeló?
-  Szívesen lennék újságíró, de múzeumban tárlatvezető, vagy könyvesboltban, könyvtárban valami :)

7. Mennyi időt töltesz reggelente a kinézeted összeállításával?
- Attól függ, ritkábban sminkelek, vagy ha sminkelek is visszafogottabban. kb 1 óra, vagy fél óra :D

8.  Mesélj el egy kínos incidenst, ami a kinézetedből fakadt! (Azt hiszem, divatbakinak hívják az ilyesmit.)
- Hát amikor japános egyenes fhrufrut vágtam magamnak... Írtóra elszúrtam, pedig fodrásznak tanultam. Meg amikor elég gáz rövid japános hajat vágattam magamnak xd

9.  Hogyan definiálnád magad? Hova tartozol, ki vagy te?
- Hova tartozok. Egy sötétebb stílust kedvelő, általában  pozitív gondolkodású, naiv, spirituális hippi lány. :D

10. Ugye eljössz valamelyik nyári gothtalálkozóra? (Hát persze hogy eljössz :3)
- Nagyon szeretnék Pestire menni, de ha apumék Székesfehérvárra költöznek, mert az is tervbe van nekik, akkor a Székesfehérvárira talán tudok majd járni.

Blithe kérdései:
 
1. Mit csináltál 3 órával ezelőtt?
- elindultam unokatestvéremhez. Ma nála alszok :D

2.  Színház vagy mozi?
- Egyértelműen színház. 7 éves korom óta rajongok érte.

3.  Volt már paranormális élményed? Mesélj róla, ha volt!
- Volt. Egyszer egyedül voltam otthon, még apáéknál panelba. Este volt és hirtelen magától kinyitódott az konyhában lévő ablak, amit nagyon nehezen lehet kinyitni... :OOO

4.  Van valami furcsa, mások számára talán különös szokásod?
-  Uncsim szerint jó az érvelő képességem. De amúgy talán a beszédem, meg hogy beszéd közben gyakran megérintem a beszélgető partnereimet. xd Jah és hogy fákat ölelgetek.

5.  Mi az, amit szerinted gyakran félreértenek veled kapcsolatban az emberek?
- Azt hiszik, hogy hisztis-nyávogós lány vagyok.

6.  Mit csinálsz, ha ideges vagy? Hogyan küzdöd le?
- Sajnos még nem találtam meg a módját :(((

7. Van tetoválásod vagy piercinged? Ha nincs, tervezel valamelyiket?
- Tetoválást szeretnék, egy pillangót. :))

8.  Ha egy lakatlan szigetre vetődnél, mi lenne az a 3 dolog, amit mindenképp nálad lenne?
- Egy jó könyv, még egy jó könyv és talán egy harmadik jó  könyv.:DD

9.  Ha lenne egy halom kincsed, hol rejtenéd el őket?
- Egy titkos rekeszt keresnék valahol, mint régen a kalózok :D

10.  Van olyan szó, amit utálsz?
- Öööö a randi vagy randevú szót rühellem. Nem lehet csak baráti találka egy kiszemeltet? :D

Nekromancica kérdései:

1. Csajos csajnak vagy inkább fiúsnak érzed magad?
- Csajos csaj. :D

2.  Mi a helyzet a fesztiválokkal? Mész valamire nyáron?
-Nem megyek sajnos, pedig szívesen mennék.

3. Vannak gyerekkori rossz emlékeid, traumáid?
- Igen.. :((( Az óvónéni a szekrényháta mögé dobta a szájharmonikámat. :(((

4.  A képeket digitális vagy előhívott fénykép formájában szereted jobban?
Előhívott, de sajnos a moderntechnika miatt már csak digitális formában vannak újabb képeink.

5.  Vannak olyan fegyvertípusok amiket kedvelsz (bármelyik korból)?
- Talán a lándzsa és a bárd.

6.  Erdőjárás vagy plázázás?
- Erdő, természet az én otthonom. ^^

7.  Egy nagyobb edzés után izomlázad van. Szereted vagy idegesítő?
- A fájdalmaim miatt nem szeretem. :D

8.  Kedvenc gyerekkori meséd?
- Minden, ami Walt Disney. De nagyon nagy kedvenc a Pocahontas és a Mackótestvérek. Még az Egyiptom Hercegét is ide sorolnám, de ha jól tudom az Dream World.

9. Hogy állsz az olyan emberekhez akik "mások"? (értsd: értelmi,szellemileg vagy testileg sérült)
- Tudom, senki sem szereti ha sajnálják őket. De azt sajnálom, hogy mások nem próbálják átérezni az ő problémájukat, amiről abszolút nem tehetnek, hogy ilyen betegségben szenvednek. Utálom, mikor valakit e miatt bántanak és sajnos ez elég gyakori... :((( Ölelgetném őket és támogatnám sok sok szeretettel.

10.  Az emberek mindig csak panaszkodnak. Te képes vagy meglátni a jót és a szépet?
- Egyértelműen igen a válasz! :D Ez a kérdés, most azért is kapóra jött, mert a 10 hónapos ingyenes boldogságprogramnak vége lett és ez a hónap a panaszmentességről fog szólni. Megpróbálok holnaptól egyáltalán nem panaszkodni és csak a szépre és a jóra koncentrálni. ^^

Az én kérdéseim:

1. Mindegy, hogy mi van rajtad, vagy van valami speciális ruha darabod, amit szeretsz?
2. Hogyan éled meg a Férfiasságod/Nőiességed?
3. Melyik volt az első kedvenc bandád és miért?
4. Milyen gyerekkori emlékeid vannak az óvodából?
5. Hol élnél szívesen?
6. Tuvuc ivigy beveszevelni? :D ("madárnyelven")
7. Mi a kedvenc nassid?
8. Voltál már külföldön? Ha igen hol.
9. Milyen koncerten voltál eddig?
10. Milyen az ideálod kapcsolat terén?

Kihívottjaim, azok akik szeretnének válaszolni a kérdéseimre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése