2015. március 26., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj} - Az első


Ez valóban az első, mivel úgy döntöttem hogy én is csatlakozni próbálok ezekhez a VKP posztokhoz. :) Mindig jó volt olvasgatni mások ilyen és ehhez hasonló bejegyzéseit, így én is kedvet kaptam hozzá.

Az első szó, amit kimondtam

Anyukám szerint az az anya volt, apukám szerint meg az apa. :D Félreértés ne essék, én csak megkérdeztem, mert hát ki emlékszik már az ilyesmire? 


Az első plüss állatom

Uh, hát amire emlékszem az egy egér volt. Még pedig Miny egér.( azt hiszem így hívták a lányt :D )Nővéremnek meg Mickey egere volt. Bár nővérem szerint én kaptam Mickey-t, és hisztiztem ezért cserélt velem.


Az első szerelmem

Hm.... talán én nem is tudom mi az a szerelem, de aki iránt nagyon nagy érzelmeket tápláltam az egy Magyar Gothic Club-os srác volt, Dren volt a nicneve. Plátói volt, és sokáig tartott, aminek Augusztusban lesz 1 éve, hogy véget vetett egy személyes találkozás.(kb 7 éves és nagyon hosszú történet)


Az első csók

Nővérem egyik expasijával történt  a dolog, 16 évesen. Nővérem házibulit tartott és ott volt ő is, viszont én azt nem tekintem igazi csóknak. Az első igazi csókom az az ex barátommal történt és vicces szituáció volt. :D


Az első legjobb barát/barátnő

Talán általánosban volt, de akkor sem hittem, hogy legjobbról van szó szerintem. Minden esetre sokat verekedtem is velük. Ketten voltak. Réka meg Bea és ha az egyikkel összevesztek a másik megtiltotta, hogy barátkozzunk vele. :D


Az első házi kedvenc

Volt egy kutyánk kb három éves lehettem, akkor még Tiszadadán laktuk és Pétikének hívtuk, halvány emlékeim vannak csak róla.


Az első macskajaj

Ejha, nem is tudom konkrétan, hogy mit kéne érteni ez alatt. :D Mivel nem igazán iszok alkoholt, sőt nem is szoktam, de volt amikor rosszul voltam (úgy néztem ki mint aki részeg) és eljátszottam, hogy részeg vagyok. :D És elhitték. XD


Az első munka

Szégyen, nem szégyen én még nem dolgoztam....Diák munkám sem voltam még soha... Most állás kereső vagyok és szeretnék dolgozni, csak éppen nem merek.. (Majd ha egy csoda folytán elmúlnak a rosszulléteim)


Az első koncert

Kisebb klub koncerteken sokszor voltam, de ilyen igazi nagy koncerten 2010-ben Versailles koncerten voltam Budapesten, ahova nem mellékesen ingyen jutottam be. Nagy élmény volt, én  csak kísérőként mentem amúgy, ingyen volt akkoriban a vonat és felkísértem barátnőimet, hogy megcsináljam a hajukat.Amikor már elkezdődött a sorban állás én nagyon bántam, hogy nem lehetek ott velük, de a koncert szervező csajtól nagyon kedves volt, hogy adott egy jegyet. (Kint éjszakáztunk, hogy barátaim elsősorban lehessenek) Amikor már bent voltam úristen, hihetetlen élmény volt, utána a többire már vettem jegyet is, amiken ott voltam. :D


Az első sminktermék

Ó te jó ég, nagyon kis picike voltam már amikor állandóan kenegetni akartam magamat :D Ezért gyakran kaptam ilyen kis pasztel gyerek sminkkészletet. Talán az első "komolyabb" sminktermékem egy ezüstös színű tus volt, amit anyukám rendelt az a vonból nővéremnek meg nekem is. 12-13 lehettem. :D

A többiekét itt olvashatod.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése