2016. május 4., szerda

Csütörtök: Tradgoth


A hagyományos gothstílus, a kezdetek kezdete, ahonnan minden elindult. A Deathrock volt az előfutára, de mégis több lett belőle, mint zene és egy egész eszmerendszerré, szubkultúrává nőtte ki magát. Bár manapság már tényleg kevesen vannak, akik a Tradgoth zenét létesítenék előnyben, hű követői azért még akadnak, szerencsére. 

Én is mostanában lettem nagy rajongója a 80-as /90-es évek goth rock bandáknak. Nagyon tudok azonosulni velük és az egész hangulattal. Néha, ilyenkor visszavágyódnék azokba az időkbe (de tudom, hogy nem volt jobb). Külföldiek közül a The Cure, Siouxsie and the Banshees, Sister Of  Mercy, Bauhaus, Joy Divison a legismertebbek, a magyar goth rockszíntér még inkább elfeledett lett, azért a Fuck Off System (F.O System) elégnépszerű még most is. De hogyha valaki szereti a tradgoth zenét és bővüljön a magyar repertoárja ajánlom a Hold, a Mirage, a Nulladik Változat, a Mask, a Bocs, hogy élünk, az I love You és a Balkán Futourist nevezetű zenekarokat. Azt azért fontosnak tartom meg említeni, hogy Trish blogján bukkantam rá sok magyar goth rockra.

A külső jegyekben fellelhető kicsit a punkstílus jellemzői is, mint pl: szegecsek, neccharisnya/felső, bőrkabát, bakancs, csizma. A hatalmas feltupírozott hajak és az erőteljes sminkek. Színben itt a fekete a dominánsabb, de előfordul egy-egy színesebb darab is.

Nem tudom, hogy itt mennyire látszik a sminkem.
Talán itt jobban. (áá azok a kósza-szálakXD)








Lehet picit kővérit ez a piros neccfelső, ezért elnézést is érek.  A hajamat feltupíroztam, nem tudom mennyire látszik. Az egyik oldalt kicsit feltűztem, hogy azért benne legyen valamelyest a kislányos mivoltom, a másik oldalt meg frufruszerűséget szerettem volna csinálni egy kisebb hajtincsből, nem tudom sikerült el. A tupír sajna alig maradt meg a hajamban, pedig nagyon sok lakkot fújtam rá. Csak hát fújt a szél. Meg lehet gyengén tupírozok. Na mindegy. Sminkem fekete szemceruzával kicsit befestettem a szemöldökömet, fekete szemhéjpúderrel a szemhéjamat és fekete szemceruzával kicsit kihúztam cicásabbra és alul a szemceruza vonalában is húztam mindkét oldalra egye-egy cicásabb vonalat. Akartam volna még a két szélére vagy három pontot is elhelyezni, de elfelejtődött. A szám fekete szemceruzával kontúroztam és piros rúzzsal festettem be. 


És az első magyar gothrock zenekar, akikre rákattantam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése