2015. augusztus 6., csütörtök

Goth vallomások?!

A nem goth vallomások után néhányan már megtették az első lépéseket a valódi goth vallomások terén. Én is gondolkodtam, hogy csinálok ilyet, hogy én legyek az első :D De sajnos megelőztek. Bloody Vampire kezdte, Annie folytatta.

1. Sokáig nem szerettem a The Cure-t, de talán az áttörést a Donnie Darko filmzenéje hozta, (Just like heaven) szóval azóta már nagyon nagyon szeretem, és csináltattam is Gothic Rosettával egy The Cure-os ( meg Bonanzás) pólót is magamnak.

2. Nem csak goth zenét hallgatok, igazából nagyon vegyes a  zenei ízlésem, de a darkwave, industrial, goth rock, meg vannak, de főleg a metál az irány vonalam, és nem a gótikus fajta.  :D

3. A Halál- érdekel, szeretem, vonz. Nem öngyilkos gruftis szempontból, egyszerűen érdekel a misztikuma,hogy  mi van a halál után, mit él meg a test vagy a lélek a haldoklás során, vagy egy haldokló hogyan éli meg az eltávozása pillanatát, ebből adódik, hogy....

4. ... Szeretem a Post Mortem Képeket nézegetni, (erről már rég tervezek egy posztot írni) szerintem művészi, hogy a halottakat úgy tudják beállítani némelyik képen, mint ha élők lennének.

5. Minden jöhet, ami elvont vagy éppen groteszk.  Film, zene, kép, rajz, vers, irodalom

6. Én szeretem Victoria Franches képeit

7. Nagyon szeretem a borostyánt. A régi, romos, elhagyatott templomokat, várakat, házakat, temetőket, amiket esetleg benőtt ez a növényzet.

8. Tim Burton filmek, Addams Familly, meg a gótikus Monster High-os mesék minden mennyiségben!

9. Nem tetszett az Üvöltő Szelek. :( elkezdtem olvasni, de az elejét tök uncsinak találtam és nem olvastam végig. :/// Ugye Poe-nak is inkább a versei fogtak meg, mint a novellái.

10. Rajongok a korhű dolgokért. Jó, ez nem egészen goth, mert a vintage nagyon sok mindent foglal magában és leginkább az 1920-tól talán kb 1980-ig terjedő retrós dolgokat foglalja magában, de rajongok a kosztümös filmekért, így az Edwardian és Viktoriánus korszaknak is nagy csodálója vagyok..

11. Bár én sosem voltam az a nagyon művészi beállítottságú, így nem tudok saját kezűleg alkotni, vagy ruhákat felújítani, pedig próbálkoztam vele... Nekem nem jött be, nem voltam elég kreatív.

12. A fentebb írtakhoz tartozik, hogy valamiért rajongok a temetőkért, kis koromba nagyon sok temetővel kapcsolatos álmom volt, ami miatt elkezdtem vonzódni. Van benne valami misztikus, meg művészet. A sírköveket is nagyon szépen megtudják építeni, meg a márvány szobrokat.

13. A sötét eleganciát, kifinomultságot is nagyon szeretem.

14. Nem tudom mennyire tartozik ide, de szeretem a halloweent. Volt is egyszer egy halloween partym, ami nagy sikereknek örvendett. :)

2 megjegyzés: